May 22, 2024
chef alvin leung

Akademi Maverick adalah program yang memberi peluang kepada chef terkenal Alvin Leung untuk menginspirasi, membimbing, dan mendorong generasi baru menjadi chef dan pengusaha.

Pemohon dari seluruh Asia akan dijemput ke beberapa pusat bandar di Asia, dan mereka harus bersedia untuk menghadapi perjuangan dalam perkembangan kerjaya kuliner mereka.

Peserta akan diberi arahan sepanjang perjalanan dan diuji dengan cabaran-cabaran yang akan menguji kreativiti, kemahiran, dan ketahanan mereka. Adakah peserta akhir ini memiliki semangat, ketekunan, dan keazaman untuk bersaing dengan yang terbaik? Adakah mereka akan menonjol, atau tersingkir?

Pemenang akhir akan diangkat sebagai Murid dan Rakan Bisnis Alvin.

Akademi Maverick disokong oleh penaja utama Lexus, serta Dusit International, Mastercard, dan Lubuds. Program ini akan disiarkan di platform OTT popular di Asia pada tahun 2024. Teruskan mengikuti untuk maklumat lanjut!

“The Demon Chef”

Alvin Leung, yang juga dikenali sebagai ‘The Demon Chef’, adalah seorang ‘Michelin Star Chef’ yang diiktiraf secara global. Dengan standard yang ketat, Alvin telah mencipta prestasi tinggi dalam dunia kulinari. Sebagai seorang bekas jurutera yang melompat ke bidang kuliner tanpa latihan formal, Alvin telah menggabungkan visi kuliner yang unik dengan kebijaksanaan bisnis untuk membina jenama yang terkenal. Bermula dengan restoran terkenalnya, “Bo Innovation”, yang memegang “2 Michelin Stars”, Alvin kini memiliki 9 restoran yang berjaya, termasuk Demon Duck Dubai yang terbaru.

Uji Bakat Sekarang!

Akademi Maverick kini sedang mencari chef yang bersemangat dan berdedikasi untuk menggapai impian mereka dalam industri F&B. Jika anda memiliki semangat, keyakinan, kreativiti, dan kepakaran yang diperlukan, kami ingin ANDA! Permohonan dibuka di casting.themaverickacademy.com.