May 22, 2024

KUALA LUMPUR – Arteffects Sdn. Bhd. dengan bangganya mempersembahkan karya terbaharu Hafiz HamidunKembali Pada-Mu. Dengan lirik yang menyentuh hati dan melodi yang meruntun jiwa, gubahan yang mempesonakan bakal memikat hati pendengar dari semua lapisan masyarakat. 

Dicipta oleh Komposer berbakat Hafiz Hamidun dan ditulis bersama oleh Hafiz dan Fedtri Yahya, Kembali Pada-Mubagaikan doa yang khusyuk yang mendekatkan penonton kepada hubungan dengan Tuhan. 

Kembali Pada-Mu membawa ungkapan pengabdian dan penebusan yang mendalam, menyerlahkan kelunakan vokal Hafiz Hamidun di dalam menjalin bait-bait lirik, membawa permohonan yang mendalam kepada Tuhan. Liriknya dengan pedih menggambarkan kerinduan untuk membimbing seseorang yang telah sesat kembali ke jalan yang benar, memohon rasa harapan, pengampunan dan hubungan semula rohani. 

Lagu yang direka dengan indah ini merupakan peringatan tentang kuasa doa dan kepercayaan yang tidak berbelah bahagi. Sebagai penggubah lagu ini, Noel Ahad, telah menyelitkan Kembali Pada-Mu dengan lapisan susunan muzik yang berjiwa dan sempurna. Melodi yang penuh perasaan sebati dengan julat vokal Hafiz Hamidun, mencipta simfoni ke dalam jiwa pendengar. 

lrama lagu yang menarik, harmoni yang menenangkan dan instrumentasi yang dinamik meningkatkan impak emosi, meninggalkan kesan kepada sesiapa yang mendengar. 

Dengan Kembali Pada-Mu, Hafiz Hamidun mempamerkan bakatnya yang luar biasa dan terus mengukuhkan kedudukannya sebagai artis yang unggul dalam industri muzik Malaysia. Penyampaian sepenuh hati dan kawalan vokalnya yang sempurna menghidupkan setiap perkataan, menyelubungi penonton dalam introspeksi yang mendalam dan hubungan rohani.

Bersedia untuk digerakkan, dibesarkan dan diilhamkan oleh Kembali Pada-Mu. Gubahan unik oleh Hafiz Hamidun ini, dengan lirik yang ditulis bersama oleh Hafiz dan Fedtri Yahya, adalah bukti kuasa muzik untuk menyentuh hati dan mengubah kehidupan. 

Karya yang sangat dinantikan, kerana Arteffects menjemput pendengar untuk menyelami doa yang menggugah jiwa ini, menjalin hubungan yang mendalam dengan Ilahi melalui bahasa muzik universal. Kembali Pada-Mu adalah lagu yang penuh harapan, mengingatkan kita bahawa tiada siapa yang melampaui penebusan apabila dipandu oleh iman dan cinta. 

Kembali Pada-Mu telah tersedia di semua platform penstriman digital, termasuk video muzik lirik yang diilhamkan oleh gaya sinematografi viral Wes Anderson. Lagu yang telah dilancarkan pada 23 Jun yang lalu, mempelawa peminat dan pendengar muzik untuk menstrim dan memuat turun lagu ini dengan harapan agar karya ini mendapat sambutan yang positif.

Foto oleh: Papa Din

Kembali Pada-Mu (Official Lyric Video)